futbol femenino
Per Jordi Gomez 15 de febrer de 2021

INICIO TECNIFICACIÓN ESCOLA RCD ESPANYOL CASTELLDEFELS

La Escola RCD ESPANYOL Castelldefels inicia su actividad de mejora técnica para jugadores/as con el objetivo de mejorar a futbolistas a que entiendan el juego mejoren en el apartado individual.

escola rcde castefa 4

L'Escola RCD Espanyol Castelldefels interpretarà el Torneig Internacional Acadèmic RCDE a l'estadi Cornellá

Teniu una experiència única amb el vostre fill i la participa en el torneig internacional de les escoles RCDE a l'Estadi de l'Espanyol.

rcd cr
14 de juliol de 2022

Inscripciones para la escuela RCD Espanyol Castelldefels 2022/23

Se han abierto inscripciones para nuestras actividades de tecnificación de cara a la próxima temporada 2022/23 en la Escola RCD Espanyol en Castelldefels.

escola

🎄🎾 Regala Futur Aquest Nadal - Curs de Tecnificació Escola RCD ESPANYOL Castelldefels 🌟👟

¿Què tal si aquest any sota l'arbre de Nadal, juntament amb les dolces i les joguines, col·loques una oportunitat única per al desenvolupament d'un jove talent?

�Presentem la nostra sessions de Tecnificació per a jugadors/es i porters de futbol!

pacheco 2
Per Jordi Gomez 12 de març de 2024