Benvinguts a l'Escola RCD ESPANYOL Castelldefels

Una experiència única per al teu fill/a

Amb nosaltres podrà jugar al futbol a la nostra escola incidint en la millora de la tècnica i vivint situacions que NO oblidarà mai.

Tecnificació

Cursos de Tecnificació de jugadors de 1, 3 i 5 mesos. On treballaràs els conceptes per a millorar com a jugador de futbol, podràs apuntar-te encara que juguis en altres equips.

Sobre Nosaltres

Podran participar nens i nenes de qualsevol nivell de 6 a 16 anys, fins i tot aquells que estiguin jugant en altres equips i vulguin venir a millorar tècnicament a l'escola de tecnificació de Castelldefels.

La intenció principal de l'escola és mitjançant entrenadors d'alt nivell potenciar individualment a cadascun dels jugadors i jugadores. Tal és així que tindrem també un entrenament específic femení i de porters.

L'Escola disposa d'entrenadors qualificats amb àmplia experiència en el futbol base competitiu.

A part de la millora individual en futbol, els participants d'aquesta activitat tindran i viuran un altre tipus d'experiències que recordaran sempre com:

• Assistència a Festa Inici i cloenda per a jugadors d'Escoles RCD ESPANYOL.
  • Assistència periòdica a partits del Primer equip en l'Estadi Cornellà - El Prat.
  • Més altres sorpreses.

Busquem que més enllà de la millora tècnica, qualsevol nen/a pugui viure una experiència RCD ESPANYOL.

Busquem que qualsevol nen/a pugui gaudir de l'esport sigui com sigui el seu nivell sense les pressions d'equips de competició.

És part de l'educació dels nens la pràctica esportiva, els valors que fomenta l'esport i la vivència de situacions que li facin créixer , com compartir, superar-se, i com no socialitzar-se a través de l'esport.

En aquesta Escola de tecnificació tindràs diferents opcions per al teu fill/a.

• Tecnificació de jugadors.
  • Tecnificació de porters de futbol.
  • Tecnificació futbol femení.
  • Campus de tecnificació a l'estiu i Nadal.
  • Plans Individuals de Millora de futbolistes.

Tenim tot els necessari per a fer que el teu fill/a gaudeixi i millori jugant a futbol i amb un pla metodològic adequat a l'edat del nen/a i al seu nivell com a jugador de futbol.

Escola Oficial RCDE

Tecnificació Alt Nivell

Entrenadors titulats

Metodologia RCDE

Les nostres característiques

A l'Escola Oficial RCD ESPANYOL A Castelldefels podràs inscriure al teu fill/a en els següents programes:

Escola Futbol

Podràs jugar a futbol durant tota la temporada amb l'opció de competir i vivint l'experiència RCDE

Cursos Tecnificació

La millora de la tècnica és vital per a la pràctica del futbol, aquí tindrà un pla específic de millora per a desenvolupar-lo en el club de futbol on juguis o simplement per a millorar per tu mateix.

Campus d'Estiu'

Els nostres campus intensius et serviran per a la millora individual, amb una pla metodològic que té en compte com ensenyar a millorar la tècnica en cada edat del nen/a

Altres cursos que tenim a la vostra disposició

https://www.rcdeescolacastelldefels.com/rcde 4

Curs Tecnificació Jugadors futbol 10 Sessions + 2 Tutories

En aquest Programa Alta Tecnificació en futbol, ​​tindràs un pla de millora individual en 10 sessions, que inclou la realització d'un informe tècnic i sessions d'entrenament en grups molt reduïts. El jugador/a haurà sessions de tutories individuals amb els nostres tècnics per valorar la millora i evolució de l'jugador.

https://www.rcdeescolacastelldefels.com/Imagen equipo femenino 2

Curs Tecnificació Jugadors futbol 10 Sessions + 2 Tutories

https://www.rcdeescolacastelldefels.com/Campus Navidad Portero Masculino

Campus Nadal Home De Jugadors

1r Campus de Nadal de l'Escola de tecnificació Castelldefels on en grups reduïts, amb metodologia RCDE i amb entrenadors titulats farem que els nois i noies gaudeixin del seu esport favorit en aquestes dates.

Associats amb

futbollab