rcde 4

Curs Tecnificació Jugadors futbol 10 Sessions + 2 Tutories

TECNIFICACIÓ JUGADORS FUTBOL. Pack 10 Sessions + 2 tutories Tècniques

La Tecnificació de jugadors/es de l'Escola RCD ESPANYOL de l'Hospitalet és un entrenament que busca treballar les competències de l'jugador en grups molt reduïts i incidint en la millora de la tècnica.

Malauradament molts clubs de futbol no poden dedicar temps a la millora individual de l'jugador, el tenir competició cada cap de setmana, fa que el poc temps que es té per entrenar es dediqui a tasques de joc més col·lectiu.

En aquesta escola RCD ESPANYOL, oferim a través d'una metodologia adaptada completament perquè el jugador pugui complementar el seu nivell i aconseguir una millora ostensible en el seu nivell tècnic.

El nostre mètode es basa en un conjunt de tasques dirigides a l'entrenament, partint de l'propi nivell de l'jugador i utilitzant un procés d'ensenyar i aprendre que s'utilitzen a les escoles RCDE.

Conèixer a el jugador, és una tasca essencial per a la millora de l'futbolista, per això els primers dies, Els tècnics realitzen un informe intern per adequar els exercicis a el nivell dels jugadors i a les variables que han de millorar.

Busquem Tenir el màxim coneixement de les virtuts de l'jugador, estimular-les, per així aconseguir una major eficiència en el procés d'aprenentatge i millora.

Inculquem en tot moment el Fairplay, el respecte als altres jugadors, així com educació en els valors de l'esport, hàbits higiènics i com no, respecte com a forma de ser.

Volem que els nostres jugadors tinguin una experiència única entrenant en una Escola de tecnificació de jugadors de l'RCD ESPANYOL, que sigui una cosa que no oblidin mai.

Aquesta tecnificació es pot compatibilitzar sense cap problema amb els entrenaments de club en què el jugador/a participi, si és així.

La tecnificació de jugadors s'ha convertit en una necessitat per a aquells jugadors que busquen la millora individual pel que fa als aspectes tècnics com el tir, el regat, la conducció o la passada, així com de saber el que un jugador de futbol de fer en seva posició en situació de partit.

Aquesta escola de futbol situada a Hospitalet, busca ser la gran referència en la millora individual de futbolistes al Baix Llobregat, amb el gran objectiu de millorar a jugadors, millorar persones i de forma paral·lela donar suport als clubs de futbol a la capacitació de jugadors de futbol.

Aquesta escola Està oberta a nens i nenes de 6 a 12 anys, en què segons la modalitat que escullis, en aquest cas serà de 10 sessions de tecnificació.

En aquest pack de 10 sessions, tindràs dues tutories individuals amb el teu entrenador que et farà veure el que has de millorar en aspectes tècnics, posicionals, corporals i com no de millora física.

Dilluns o dimecres, en sessions d'1 hora i 15 minuts.

Menors de 10 anys. De 17:45 a 19 hores

Majors de 10 Anys. De 18:45 a 20 Hores.

Si necessites algun horari diferent, pots consultar-nos al mail info@escolarcdehospitalet.com, o via telèfon a l'640 80 58 89, si prefereixes contactar per WhatsApp, FES CLICK AQUI

Informació de Pagament

• Preu 180.00 €
  • Mensualitats 1

Sol·licita més Informació

Productes relacionats

https://www.rcdeescolacastelldefels.com/diego lopez potrero rcde

Escola Porters futbol RCD ESPANYOL a l'Hospitalet. Tecnificació 10 sessions + 2 Tutories Individuals

En aquesta Escola de porters RCD ESPANYOL a l'Hospitalet busquem que els nostres alumnes perfeccionin la tècnica de l'porter de futbol, ​​amb una metodologia provada portada de la mà d'Entrenadors de porters amb experiència i que han passat el nostre pla de formació.

https://www.rcdeescolacastelldefels.com/Imagen equipo femenino 1

Reserva Escuela futbol Rcd Espanyol Hospitalet Temporada 2020/21

Reserva de matricula en la escuela oficial RCD ESPANYOL en Hospitalet , donde sus jugadores/as podrán trabajar bajo la metodología RCDE y disfrutar de partidos de competición.

https://www.rcdeescolacastelldefels.com/Imagen equipo femenino 2

Curs Tecnificació Jugadors futbol 10 Sessions + 2 Tutories

En aquest Programa Alta Tecnificació en futbol, ​​tindràs un pla de millora individual en 10 sessions, que inclou la realització d'un informe tècnic i sessions d'entrenament en grups molt reduïts. El jugador/a haurà sessions de tutories individuals amb els nostres tècnics per valorar la millora i evolució de l'jugador.

https://www.rcdeescolacastelldefels.com/diego lopez potrero rcde

Sessió Individual Tecnificació Porters

En aquest sessió Alta Tecnificació en futbol, ​​tindràs una sessió única i totalment dedicada a l'porter, que INCLOU LA REALITZACIÓ d'un informe tècnic i 1 sessió d'entrenament individual. El porter / a tindrà 1 sessió de tutoria individual amb Els nostres tècnics per valorar l'Millora i evolució de l'porter.